Staszek
 |
Wysłany:
Wto 21:03, 11 Wrz 2012 Temat postu: 23.IX.2012 Borowiec (Chrzanów) |
|
T-ZYGMUNT
Witam wszystkich,
Na sam początek chciałbym przeprosić wszystkich za wprowadzanie w błąd (w szczególności Staszka, któremu „chwyciło się” za mnie), podając nieprawdziwe i chaotyczne informacje.
Rzeczywiście, czyta się to wszystko bajecznie.
Już nie popełnię błędu pisania o manewrach o 01:30 w nocy.
Od razu proszę o usunięcie tematu o poprzednich manewrach, jako nieaktualnych.
Jako, że zależy mi na odbyciu się tych manewrów i zachowaniu dobrego imienia w środowisku podaję wersję przeredagowaną i ponownie zachęcam do udziału.
Manewry, Borowiec.
1. Data: 23.IX.2012 (Manewry zostają przesunięte o tydzień ku dogodności dla graczy)
2. Miejsce: Chrzanów, Borowiec.
2.1 Dojazd: Od Chrzanowa
https://maps.google.pl/maps?saddr=Chrzan%C3%B3w&daddr=%C5%BBurawiec&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.106089,19.377029&spn=0.007707,0.013797&sll=50.103942,19.37499&sspn=0.007707,0.013797&geocode=Fbkj_QIdaQMoASkLKh6d3esWRzH0o2FjDNdhVw%3BFS2S_AIdLKYnAQ&oq=Zyrawiec&t=h&mra=dme&mrsp=1&sz=16&z=16
2.2 Teren działań:
http://imageshack.us/photo/my-images/707/terenogol.jpg/
Wcześniej błąd popełnił Wujek Google, który to ulicę Młyńską pomylił kompletnie.
Teraz nie powinno być już żadnych niedogodności.
3. Teren: Jest to teren dość zróżnicowany. Jednak głównie to gąszcz i wysoko porośnięte łąki.
4. Ogólnie o rozgrywce: Scenariusz zostaje okrojony: Punktów strategicznych będzie teraz 3, wyłączone zostaje Chechło oraz teren za nim. Nie ma konieczności przeprawy przez rzekę.
Walczyć o punkty będą dwie nieokreślone drużyny (np. Drużyna A vs Drużyna B)
Im prościej tym lepiej.
5. Typ i cele rozgrywki:
Ogólnie mówiąc, to dobrze znany CTF w stylu BFa.
- Na terenie znajdują się trzy punkty strategiczne (będą widoczne na mapie która zostanie rozdana podczas odprawy)
- Każdy przejęty punkt strategiczny generuje określoną liczbę punktów, które doliczane są co pół godziny dla drużyny posiadającej dany punkt strategiczny.
- Każdy punkt strategiczny generuje tą samą ilość punktów dla drużyny.
- Drużyna, która po upływie czasu przeznaczonego na rozgrywkę ma więcej punktów na koncie wygrywa rozgrywkę.
5.1 Zasady zdobywania punktów strategicznych:
- W każdym punkcie strategicznym, co każde pół godziny naliczane są punkty dla drużyny go posiadającej. Tak więc co każde 30 minut wpisujemy nazwę drużyny i nazwę/ksywę gracza na umieszczonej w każdym punkcie kartce.
- Nie wpisujemy się na kartkę w czasie innym niż pełne 30 minut od poprzedniego wpisu
- Obok każdego punktu strategicznego w odległości ok 100m dostępny jest dodatkowy respawn dla drużyny posiadającej punkt strategiczny
(czas oczekiwania truposza na ponowne wejście jest dłuższe od wejścia do gry w przypadku respawnu głównego.
6. Mechanika:
- Trafienia: Trafienie w ciało/plecak/oporządzenie - trup, trafienie w broń eliminuje broń.
- Respawny:
Respawn główny: Wejście do gry co 15 minut, liczone od pełnej godziny.
Respawn dodatkowy: ma swój własny czas oczekiwania.
- Medycy: Brak
- Przejścia przez chechło: Nie potrzebne
- Limit graczy: brak
- Limit FPS: brak, jednak proszę o rozwagę gdy celujemy i z jakiej odległości.
7. Wiek:
- Niepełnoletni za zgodą rodziców wg. wzoru z wmasg.pl
8. Inne.
- Staramy się nie wchodzić w konfrontacje z cywilami, choć prawdopodobieństwo pojawienia się ich jest stosunkowo niskie.
- Podczas odprawy na mapach zostanie wyznaczony pewien teren na który bezwzględnie obowiązuje zakaz wstępu.
- Dostępna będzie możliwość naładowania baterii podczas gry.
- Nie śmiecimy!
Wszyscy mile widziani.
Kolejne informacje którym udało mi się umknąć będą aktualizowane. |
|