Autor Wiadomość
Maciek
PostWysłany: Nie 12:37, 11 Mar 2012   Temat postu:

Wstępnie się pisze Very Happy jak z transportem ? jedzie ktoś autem ?
SZERSZEN
PostWysłany: Nie 11:41, 11 Mar 2012   Temat postu: 25/03/12 "Modern Warfare'' Operacja z elementami LARPa

Cytat:

Image

Organizator: Drużyna Szturmowa PIRACI
Rodzaj imprezy: gra airsoftowa z elementami LARPa
Lista przyjętych drużyn aktualizowana na: >>KLIK<<

SPECNAZ, DELTA FORCE, najemnicy...
negocjacje...
zdjęcia szpiegowskie...
działania na tyłach wroga...
eliminacja VIPa...
podkładanie ładunków wybuchowych...
... LARP 'Modern Warfare'

Trwa ofensywa Rosji na USA.
Gatlinburg, Tennessee. Stacjonujący w pobliżu drogi '321' oddział SPECNAZ ma zadanie: pacyfikacja miejscowej ludności oraz zabezpieczenie linii energetycznej przed próbami zniszczenia instalacji.
Pluton DELTA FORCE zostaje wysłany w ten rejon, by...


|| CZAS / MIEJSCE
kiedy: 25 MARZEC 2012 (niedziela)
godz.: 8:30-9:00 rejestracja; 9:10-9:30 odprawa; 9:40 rozpoczęcie działań; 14:00 koniec; 14:15 odprawa końcowa
[nie czekamy na spóźnialskich!]
gdzie: ZOMO Sławków
dojazd: zalecany dojazd – od trasy nr94: >>KLIK<<
UWAGA: dojazd od zachodniej strony (od Sosnowca, ul.Kolonia Wągródka) utrudniony – objazd, który wydłuży czas dojazdu!
parking: w punkcie B

|| OGRANICZENIA
-wiek 18+ (brak wyjątków)
-dla replik powyżej 475FPS tylko tryb single!
-zgłoszenia przyjmujemy od drużyn , które mogą pojawić się w składzie co najmniej 5 operatorów
-ścisły limit amunicji!!!
-limit miejsc: 65


|| MECHANIKA GRY
[znajomość obowiązkowa; będzie weryfikowana na odprawie]

TRUP
-trafienie w dowolną część ciała, munduru, oporządzenia skutkuje zgonem
-brak medyków
-obowiązuje zasada 'friendly fire'
-po trafieniu / poddaniu się trup krzyczy 'dostałem' i podnosi rękę
-trup MUSI oznakować się czerwonym materiałem oraz MUSI pozostać w miejscu trafienia przez 5 minut!
::w tym czasie zarówno wróg jak i przyjaciel może przejąć od trupa amunicję/mapy/rozkazy/inne materiały operacyjne!
::by przejąć od trupa amunicję/mapy/rozkazy/ inne materiały operacyjne należy chwycić trupa za rękę; na ten znak trup ma OBOWIĄZEK przekazać przeszukującemu WSZYSTKIE posiadane przedmioty (amunicję/mapy/rozkazy/inne materiały operacyjne);
-po 5minutach od momentu trafienia trup głośno komunikuje 'idę na respa' i kieruje się na respa; od tej chwili nie można przejąć od trupa amunicji/map/rozkazów/ innych materiałów operacyjnych (ani wróg ani przyjaciel)!
-trup nie może przekazywać informacji innym (żywym / martwym) operatorom!

TRAFIENIE W BROŃ
-dopuszczalne jest jedno trafienie w broń; drugie trafienie broń eliminuje;
-sprawność trafionej broni wraca na respie
-żywy operator, który stracił broń NIE oznacza się czerwonym materiałem; w dowolnej chwili może udać się na respa, by odzyskać sprawność broni; jeśli w drodze do respa zostanie trafiony -> postępuje wg punktu 'TRUP'

'PODDAJ SIĘ'
-obowiązuje zasada 'pełny kontakt', nie 'pif-paf'
-jednak na krótkich dystansach (zamiast 'pif-paf') należy stosować zasadę 'poddaj się', tj. mając wroga na muszce należy powiedzieć/krzyknąć 'poddaj się', wróg wtedy ma dwa wyjścia:
1#natychmiast podnieść ręce do góry i powiedzieć 'dostałem',
2#zignorować wezwanie do poddania, jednak wtedy ryzykuje trafienie z bliskiej odległości!
(po poddaniu się należy postępować wg punktu 'TRUP')

RESP
-tu odradzają się trupy
-tu wraca sprawność broni
-indywidualny: 5minut
-operator opuszcza respa z 'przydziałem respowym' amunicji (patrz punkt 'ZDOBYWANIE MAGAZYNKÓW')!


KARTA AMMO (MAGAZYNEK)
-obowiązuje ścisły limit amunicji!
-można posiadać przy sobie dowolną ilość kulek BB, limit dostępnych strzałów regulują 'karty ammo'
-'karta ammo' określa przybliżoną ilość strzałów jaką można oddać z broni
-jedna karta pozwala na oddanie ~30 strzałów (podzielona jest na 3 części po 10strzałów)
-zasada: 1 kulka = 1 strzał
-limit taki sam dla replik sprężynowych, gazowych i elektrycznych.

-po wystrzeleniu około 10 strzałów (w przypadku replik AEG ok. 2-3 krótkich serii) należy oderwać, zgnieść i wyrzucić jeden element karty (10 nabojów),
-w przypadku ciągłej i długotrwałej walki stan amunicji należy zrewidować zaraz po zakończeniu wymiany ognia,
-limit narzucany przez karty dopuszcza pewną tolerancję; np. wystrzelenie magazynku typu real-cap jest równoznaczne z całkowitym zużyciem jednej karty, zaś magazynek typu mid-cap to 4 karty,
-w przypadku wykorzystania wszystkich kart amunicji należy bezwzględnie zaprzestać korzystania z jakiejkolwiek posiadanej przy sobie repliki!

ZDOBYWANIE MAGAZYNKÓW
-na odprawie dowódcy rozdadzą określoną ilość magazynków - przydział wg uznania
-magazynki można w dowolnej ilości przekazywać innym żywym operatorom
-magazynki można przejmować od trupów (zarówno wroga jak i przyjaciela) -> patrz punkt 'TRUP'
-dowódcy będą otrzymywać dodatkowe magazynki jako nagrodę za wykonanie zadania - przydział wg uznania
-trup po dotarciu do respa uzupełnia swoje wyposażenia o 'przydział respowy' amunicji;
-'przydział respowy' to 4 karty ammo; trup opuszczając respa może mieć przy sobie jedynie 'przydział respowy'!!!, czyli nie mniej i nie więcej kart ammo!
::przykład1: jeśli trup do respa trafił z magazynkami w ilości 10szt, MUSI zostawić tu 6szt;
::przykład2: jeśli trup dotarł do respa z 2 kartami, pobiera 2 dodatkowe i opuszcza respa z 4 magazynkami; trup nie może od chwili trafienia ukryć posiadanych magazynków "na później"; jeśli nie został przeszukany i nie odebrano mu amunicji, z posiadaną ilością kart dociera do respa (trup po drodze nie może przekazywać kart innym operatorom / trupom, nie wolno mu ukrywać posiadanych kart w terenie!)

LEWA KIESZEŃ
KAŻDY ma obowiązek przenosić karty ammo w LEWEJ kieszeni spodni!
[standaryzacja ma usprawnić proces przekazywania i kontroli magazynków]

KOMUNIKACJA
-można dysponować dowolnym rodzajem łączności
-można podsłuchiwać wroga
-nie wolno zakłócać kanałów!!!
-kanał 1 i 2 zastrzeżony dla Organizatora (nie wolno podsłuchiwać, ani zagłuszać)!!!

W RĘCE WROGA
- w ręce wroga przechodzą: amunicja (karty ammo), mapy, rozkazy, materiały operacyjne (zdjęcia z aparatu cyfrowego); podczas przeszukania trup MUSI wydać wszystkie przedmioty, zaś zdjęcia pokazać przeszukującej osobie po czym wszystkie wykasować!
-w ręce wroga NIE przechodzą: urządzenia GPS, aparaty fotograficzne, ładunki wybuchowe


|| MISJE BOJOWE
-dowódcy będą otrzymywać rozkazy oraz mapy
-za wykonanie zadania dowódcy otrzymają wynagrodzenie w postaci dodatkowych magazynków
-obowiązuje reżim czasowy przy wykonywaniu zadań
-drużyny muszą podporządkować się rozkazom głównego dowódcy

|| WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE W DRUŻYNIE
-busola / GPS (min.1szt)
-telefon komórkowy (do awaryjnej łączności) (min.1szt)
-cyfrowy aparat fotograficzny (np. w telefonie komórkowym) (min.1szt)
-zegarek (OBOWIĄZKOWO KAŻDY OPERATOR)

|| PODZIAŁ SIŁ
-55% (Specnaz) : 45% (Delta Force)
[w Delcie preferowane drużyny, które radzą sobie z nawigacją w terenie]
-jedna strona (wybrana w drodze losowania) zostanie oznakowana taśmą
-najemnicy: jedna drużyna, która będzie mogła zawiązywać tymczasowe sojusze angażując się w misje

|| BAZA NAJEMNIKÓW
-w terenie znajduje się stała baza najemników
-negocjacje z najemnikami można przeprowadzać tylko w ich bazie
-najemnicy mogą na określony czas zawiązywać sojusz z jedną stroną konfliktu
-czas najemników można kupować płacąc magazynkami
-w czasie trwania sojuszu najemnicy będą odpowiednio oznaczeni
-do bazy mają wstęp tylko nieuzbrojeni operatorzy!
-nie wolno strzelać z/do bazy!
-najemnicy mają respa w swojej bazie oraz (w czasie trwania sojuszu) w respach danej strony konfliktu
-najemników obowiązują zasady z punktu 'TRUP' oraz limity ammo
-najemnicy mają również funkcję kontrolną, tj. w dowolnej chwili mogą
poprosić każdego o okazanie posiadanej ilości magazynków; mogą również rozstrzygać ewentualne spory

|| ZGŁOSZENIA
27/02: PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA (do odwołania)
-na zgłoszenia czekamy wyłącznie pod adresem meilowym: dspiraci@gmail.com
-mail zgłoszeniowy: w temacie "ZGŁOSZENIE, NAZWA DRUŻYNY", w treści należy wymienić operatorów (nick + imię, nazwisko), podać preferowaną stronę (Specnaz/Delta; choć nie gwarantuje to przypisania do danej strony),
-tylko od drużyn, które mogą się pojawić w składzie co najmniej 5-osobowym!
-poszukiwani są ochotnicy na głównodowodzących; ochotnika należy wymienić w zgłoszeniu (każda drużyna podaje jednego ochotnika),
-zastrzegamy sobie prawo odrzucenia zgłoszenia bez podania przyczyny!
-odpowiemy na każde zgłoszenie,
-2 drużyny umieścimy na liście rezerwowej, z możliwością wzięcia udziału w grze, jeśli na głównej liście zrobi się miejsce,
-na miejscu każdy uczestnik będzie zobowiązany podpisać się pod pismem zwalniającym organizatora z odpowiedzialności za ewentualne szkody poniesione na zdrowiu/mieniu podczas gry.

|| KOSZT
-koszt 5pln per uczestnik
-do 16/03/2012 należy zrobić przelew na konto skazane w mailu organizatora; jeden przelew per jedna drużyna; w tytule przelewu: „MW, nazwa_drużyny”
UWAGA: brak wpłaty skutkuje usunięciem z listy; nie zwracamy wpisowego osobom, które nie pojawią się na imprezie
(impreza odbędzie się niezależnie od warunków pogodowych)


WMASG

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group